torsdag 22 september 2016

Yogapasset som inte blir av

För tredje torsdagen i rad har det morgonyogapass jag anmält mig till på pilatesstudion blivit inställt. Anledningen?
Jag har varit den enda anmälda.
Det är inte lätt att introducera nya pass, i synnerhet inte vid tidpunkter då de flesta jobbar.
Men, man har lovat att inte ge upp.

Jag hoppas det kommer att funka framöver då jag ånyo är ledig på torsdagar. Det känns ju perfekt att börja en sån lyxdag med morgonyoga.

Istället har jag idag, liksom de senaste torsdagarna, tagit en promenad utmed stranden med kaffepaus inne i byn.

Testar panoramaappen på telefonen.
 

Det var någon längre fram som tassade i och doppade fötterna i vattnet. Jag kan lova att det inte lockade mig. Temperaturen visade på sex grader när jag gick hemifrån, men jag är övertygad om att det var betydligt varmare när jag vände hemåt igen.


Fascinerande hur vattnet kan forma sanden.




Lite löjligt kanske, men jag bjuder på en lite halvtafflig hundselfie långt ute på bryggan. Är väldigt förtjust i mina nya snygga tights.


Nu är det snart dags att ta på sig civiliserade kläder och åka in till Lund. En kär vän disputerar i eftermiddag. Minns inte exakt titeln men det handlar om situationen för anhöriga till patienter med demenssjukdom. Kan bli intressant.
I morgon blir det disputationsfest och sen far vi till Stockholm för bröllopsfest.

Livet leker!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar